Betul ke?

Basmallah

tahun depan akan tercorak sebuah kepimpinan yg baru
yg tmpt teratas diduduki org yg baru
x de org yg akn tahu
ape yg bakal berlaku...

2012
aku x tau jwtn ape yg bkl ku pegang
K.hanisah kate:
thun dpn,awak jd ketua Badar ye,,
lgipun,mmg kebiasaannye, S/U Badar akn naik jd ketua Badar(P)

Fuhh,,x tau nk ckp ape..
Tpi,aku dpt rasekn
aku x layak tuk jd Ketua Badar
Khaulah lgi baik..
Die pon dh pegg portfolio Badar sejk F2 kut..

B.A.D.A.R
Badan Dakwah dan Akhlak Remaja

Bukan keje senang wei..
ingat pegg portfolio ni Hebat ke??
Nk ajak org wat baik
bukn senang..
lagi2..
bile dh terang-tantang,kite pegg biro yg(mmg sptutnye ahli2 nye baik2)
x bleh la nk tunjuk sgt prgai gile2 ni..
ish..ish..ish..


...................................................................................................................................................

..TAPI..

tibe2 satu ayat ni menjengah mindaku
"........But perhaps you hate a thing and it is good for you;
and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not."
(Al-Baqarah:216)

Allah lah penentu yg terbaik
Aku hanye berserah kpd-Nya
aku tau Dia akn tentukn yg terbaik buat aku..

"Bismillahi tawakkaltu 'alallah"


Wasssalam

PEN OFF....COMMENT PLEASE ~ ^_^

No comments:

Post a Comment